Jobbrelaterat

Det bästa med att jobba långpassen på helgerna (16-02) är att komma hem, fixa allt som måste göras och sen att lägga sig i sängen och slappna av..

Blev färdiga med städningen ganska tidigt, tjugo i två ungefär. Så nu ligger jag äntligen i min efterlängtade säng. 

Imorgon kör jag ett likadant pass och sen är jag ledig på söndag. Ser mycket mer fram emot mina lediga dagar nu den senaste tiden. Kan bero på att dom inte är lika många längre.

Jag ska inte klaga allt för mycket, för jag tycker om att jobba. Men jag är också en människa som tycker om att klaga. Men senaste tiden har det blivit lite väl mycket jobb så jag är helt slut istället..

Äsch nog om det här - nu ska jag kolla Aftonbladet sen ska jag sova. God natt:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback