Måndag

Ställde klockan på 7.00 imorse för att ringa tandläkaren och sjukanmäla mig (eller kanske inte heter så, men säga att jag är sjuk i alla fall!!) . Är fortfarande hostig och snorig och orkar inte ligga där i stolen och gapa i typ en timme.

Men i alla fall så ringde jag men då började inte telefontiden förrän vid åtta. Så startade ett nytt alarm till klockan åtta. Ringde och fixade det. Och då började katterna dryga så när jag inte hade somnat om vid tio så gav jag upp.

Jobbade i alla fall nu på kvällen. Var lugnt så städade mest. Fixade nytt schema för kommande månaderna, så nu blir det inte lika mycket jobb förhoppningsvis . Ledig var tredje helg istället för var fjärde, så det känns ju bra:)

Nu blir det sängen. Imorgon ska jag stryka, byta gardiner och plocka ner ljusstakar innan jobbet.

God natt 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback