Möjligheter

Nytt år och nya möjligheter - eller??!

Sitter i soffan med ansiktsmask och lyssnar på musik. Händer inte så ofta:) ska duscha och gå och lägga mig sen.
Är ledig imorgon så är så jävla stressad över allt som jag vill hinna med. 

Nästa lediga dag är onsdag nästa vecka. Känns som att jag jobbar jämt. Fast sista tiden så är det nog inte bara en känsla för det är en verklighet. Jobbat 6 av 7 dagar och så lär ditt bli i alla fall en vecka till. Men förhoppningsvis så har jag tre dagars ledighet nästa helg !!

Igår så jobbade jag till åtta sen åkte jag hem och bytte om och "fixade" till mig lite innan jag åkte hem till Ronja och Rasmus. 
Satt och pratade i någon/några timmar. Sen fixade vi skjuts så vi fick träffa lite folk och se fyrverkerier. 

Åkte hem skapligt då det stod arbete på schemat även idag..

På återseende:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback