Selfie

Har jobbat hela helgen, 9-10timmarspass så det har inte hänt så mycket annat än att jag vaknat, åkt till jobbet, kommit hem, tittat på tv och sovit. Och så samma visa dagen efter.

Nu är jag i alla fall "långledig", hela två dagar. Ska försöka ta det lugnt och vila samtidigt som jag vill hinna med massor med saker. Ska väl städa och tvätta lite här hemma som vanligt. 

Nu ska jag i alla fall sova - GOD NATT!

Jag som aldrig lägger ut en enda bild på mig själv ska göra det nu:) haha den är några veckor gammal men den duger!!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Dags att äta lite pizza tycker jag det ser ut som! ;) mer "selfies" åt folket. Haha :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback