Torsdag

Jobbat lunchpass. Passade på att åka in med mamma när vi ändå jobbade ungefär samma tid. Så gick upp vid åtta i morse, är trött nu. Men känns bra att jag klarar av att göra det med tanke på vilken tid jag normalt kliver ur sängen:)

Jag slutade vid fyra, satt och spelade på spelmaskinerna och drygade på jobbet till halv sex då jag hämtade mamma. Hängde hos mamma och pappa en stund och nu är jag hemma. 
Kasslergratängen står i ugnen (har längtat typ hela dagen, så hoppas den är god!!)..

Fick blommor idag av min snälla arbetskamrat Anders - tulpaner för att det var tulpanens dag igår eller idag eller nått sånt:) 
Sämsta bilden men det syns ju att det är tulpaner i alla fall. Och jag ville inte packa upp dom innan jag kom hem pga vintern som kom helt plötsligt..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback