Variation är det jag är ute efter:)

Har klickat hem massa nytt. Kanske inte är den bästa tidpunkten när det gäller ekonomin men det skiter jag i för stunden i alla fall - det löser sig med tiden.

Blev nya sängkläder, en jacka, byxor och lite annat "smått och gott"!!

Blev så irriterad när jag skulle hem och byta om efter jobbet på nyårsafton att jag inte hade några kläder. Varje gång man ska ut och hitta på något så blir det bara samma och samma hela tiden. Så nu hoppas jag att nånting av det jag har beställt ska vara bra, så jag får lite ombyte:)

Nu ska jag bara borsta tänderna innan jag går och lägger mig - GOD NATT!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback