Aw på hög nivå

Jobbat mellan 11.30 och 21.30 i denna värme, trodde jag skulle avlida ett tag, men överlevde den här dagen också:)

Efter jobbet, så åkte jag, Malin, reza och bülent (pizzabagaren) och satt oss vid vattnet. Pratade, lyssnade på musik, åt massa och drack (jag och Malin drack läsk och dom andra öl..) riktigt trevligt var det, lugnt och skönt:)

Sen plockade vi upp Julius innan jag skjutsade hem alla. Så fick han följa med på en biltripp också. Han blev skitlycklig när alla gick ur bilen, speciellt Malin som satt i fram för det är framsätet han alltid ska ligga och rulla sig i. Sötnosen:):)

Nu ska jag ta en snabbdusch sen är det sängen som gäller. Jobb 10-16 imorgon.


Bjuder på bästa (och enda bilden) från kvällen:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback