Födelsedagskalas

Har varit på kalas hos axa. Var in på Konsum innan och köpte en blomma och träffade på Henke och Isabel som jag lurade med dit:) 
Mest för att få mysa med Isabel, Henke fick lixom följa med "på köpet" haha.

Efter massa prat, tårta och lek med Isabel så åkte jag till mamma och pappa som kom hem från semestern idag istället för imorgon. Pratade en snabbis med mamma bara och så åkte jag hem.

Ska kolla på ett avsnitt av orange is the new black som är min nya favoritserie. Efter det så blir det en kall dusch och sen sängen. Har sovmorgon i morgon, jag ska sova skitlänge och förhoppningsvis så ska jag sova också och inte ligga och vrida och vända mig bara. Hatar den här klibbiga värmen som gör att jag inte kan sova:/




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback