Fotograf Linda Eriksson

Sovmorgon imorgon. Längtar redan(!) att få vakna när man är utvilad istället för att vakna av alarmet som har en tendens att ringa en kvart efter jag somnat (känns så i alla fall.)
Sover ju så himla dåligt när det är så här varmt och fuktigt ute. Blir ju lixom ännu varmare och fuktigare inne då:/

Jobbade 10-16 sen en snabbis hem till mamma och pappa (mamma jobbade, hade som glömt bort att hon har ett jobb eller nått,haha) . 

Sen hem, diskade, tvättade och duschade innan jag åkte och hämtade Niklas, Ronja, Elinor och meline för att åka på bilbingo. Självklart så var det bara Ronja som vann (800kr, tror jag!) som vanligt haha.

Nu sitter jag ute i värmen och lyssnar på fåglarna och alla människor som går, springer och cyklar förbi, samtidigt som jag har full koll på fladdermössen som flyger närmare och närmare. Äckliga djur!



 Har som vanligt inte tagit några bilder idag så tog den här fina nu:P

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback