Huvudvärk

Huvudvärk har jag lidit av till och från i flera år. Men dom senaste dagarna så har det varit bland det värsta jag varit med om.

Så länge jag sitter stilla så är allt frid och fröjd men rör jag på huvudet, går, reser mig upp eller nånting så börjar det värka.

Alvedonen fungerar till en viss del.

Hatar att vara sjuk när jag ska jobba, i tisdags hade jag inget val kändes det som. Klarade inte av att ha ögonen öppna i stort sett. 
Igår hade jag saker jag var tvungen att följa med på/göra så fick stå ut med huvudvärken. Vilket resulterade i att jag trodde jag skulle dö igårkväll pågrund av värken.

Idag var jag inställd på att jag måste jobba. Men när jag kom dit så fick jag chansen att vara hemma idag också, så tog chansen och hoppas på att det ska bli lite bättre till imorgon då jag ska jobba igen.

Hatar...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback