Spontant

Jobbade fram till 21.00 igår men har ändå lyckats haft en helt underbart härlig helg med dom bästa:)

Igår så åkte jag en sväng till axa och Tobbe där även Ronja och Rasmus var. Blev en hel del prat, spelade spel och skrattade. 

Idag var planerna först att jag skulle jobba men det ändrades igår pga missförstånd. Så istället tänkte jag ha en hemmadag med tvättning och soffhäng . Men precis när jag lagt i tvätt i maskinen och satt mig i soffan så ringde mandy för att förvarna att dom skulle komma hit.

Satt först här på gräsmattan i någon timme sen en sväng till mamma och pappa för att kolla hur alla mådde efter Elinors 25-årsfest hon hade igår. Henke fick ett par öl och så drog vi vidare till axa och Tobbe.

Efter en stund kom Ronja och Rasmus, pratade, fikade och fick sen för oss att vi skulle grilla. Så då drog vi och handlade och förberedde och sen blev det mat. Axa och jag tog ett glas rosé, hör ju inte till vanligheterna när det gäller mig då jag alltid brukar köra. Men idag så fick jag passa på när jag hade skjuts.

Älskar spontana "händelser" . Underbara helg.








Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback