Tur för mig.

Allting går upp och ner. Är så jävla less på människor som ska lägga sig i saker dom inte har att göra med, eller prata utan att tänka först. Kan inte människor förstå att vissa saker gör mer skada än nytta, sluta snacka!!

Tur att jag har mina nära och kära. Som jag mår bra av att prata med och som finns när man mår skit och man har problem. Personer som man inte behöver höra av på länge för att sen när man ses så kan man fortsätta som att man träffades igår. 

Har sovit skitdåligt senaste veckan, skulle väl antagligen behöva sova ett dygn i streck för att "återkomma till det normala". Är nöjd över att vara ledig imorgon i alla fall och bara göra det som faller mig in.

✌️

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback