Att sova eller att inte sova, det är frågan!

Jag ställer klockan varje dag klockan 12. Bara för att jag inte får sova längre än så. Oftast brukar jag vakna en stund innan.

Idag vaknade jag själv, utan alarm. Skönt tänkte jag; att klockan inte var överdrivet mycket. 

Men jag hade tydligen glömt att ställa alarmet igår och klockan 13.27. Haha 
Jag är som en tonåring som sover bort hela dagarna. Men sen kan jag ju alltid skylla på katten som höll mig vaken och skulle gå ut och in och behövde hjälp att öppna dörren fram till fyra i morse ungefär. 

Och nej, det går inte att ignorera. Sängen är ungefär 3 meter från ytterdörren och han river tapeter och krafsar och har sig tills jag öppnar dörren åt han. Tur att han är söt i alla fall.


(Jag brukar ge igen när han sover, men han bryr sig inte så mycket!!)

Nu ska jag i alla fall ställa alarmet och gå och lägga mig.

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback