Att tycka synd om sig själv

Usch, jobbigaste dagen på länge!!

Vaknar vid halv nio, nacken är stelare än den var under hela gårdagen (och igår tyckte jag extremt synd om mig själv..) fixar mig, så kom mamma och skjutsade mig till jobbet.

Började greja där lite smått, sen dök en annan servitris upp och det visade sig att jag inte skulle jobba alls idag.

Istället så åkte jag och lämnade bilen på verkstaden, var massa krångel där också. Men det var inte mitt fel, det var han som hade skrivit fel registreringsnummer så jag var inte bokad, fast till slut var jag det ändå, som tur var!

Och nu sitter jag hemma igen. Huvudvärken från helvetet, halsen är helt svullen och jag vill grina varenda gång jag måste svälja. Och nacken är stel som om jag vore 100 år gammal.

Nu blir det soffan och skilda världar några timmar innan det är dax att vakna till liv igen.

✌️

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback