En bra dag

Jobbat tio timmar (12-22) sen blev det en sväng till mandy och Henke där även axa och Tobbe var och så hem nästan direkt.

Har suttit och kollat på fotboll, England -Italien. Men tröttnade nu då Italien gjorde mål. Egentligen så hade det inte spelat någon roll vem som gjorde mål för jag är trött, har huvudvärk och ska sova så jag orkar med ett arbetspass imorgon också.

Jobbar även måndag, halvdag (6 timmar!) sen är jag ledig ända till söndag. Nästan som semester, hoppas bara att det blir lite värme snart så man slipper frysa hela jävla tiden..

Men nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig så god natt:)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback