Idag och igår och inatt



Är galet seg efter gårdagen, inte bakfull bara seg. Men med tanke på att jag kom hem vid 05.15-05.30 nångång i morse så kanske det inte är så konstigt att jag är seg.

Haft en riktigt rolig och bra helg i alla fall. Älskar att vara fullt uppbokad med roliga grejer när jag är ledig. Och med tanke på att jag inte har lediga (helt lediga!!) helger så ofta så känns det bra att dom är uppbokade när man väl är ledig:)

Idag har jag varit och fixat massa hos mamma och pappa. Eller ja, inte en massa men litegrann i alla fall. 
Avslutade dagen med grillning, jag, Angelica, mamma, pappa, Elinor och Ronja. Så nu är jag mätt och belåten.


Resten av dagen/kvällen ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett dugg. 

Får se hur morgondagen blir. Skulle behöva göra en ordentlig städning här hemma. Då det är KAOS!! Men får se:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback