Lördag

Hade jättetrevligt igårkväll. Vid sjutiden så hämtade jag Ronja och Rasmus så drog vi till Öregrund, till en camping där Mandy och Henke har sin husvagn.  

Åt mat, spelade kort, pratade och skrattade och hade det allmänt mysigt/trevligt:)

Idag har jag inte gjort så mycket, eller ja!! Jag har handlat lite, hälsat på hos Ronja och Rasmus och hämtat min bil hos dom. Tvättat två maskiner och efter det så var jag och firade min kusin som fyller 15 år idag. 
Åt hamburgare, tårta och kakor(!), pratade, kollade/kelade med kattungarna och spelade kubb.


(Jag är sämst på att knäppa kort, så gjorde en fuling och stal en bild från Elinors blogg😊)

Kommentarer
Postat av: E

Thats totaly okey! ;)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback