Nakenposering

Huvudvärk. Är så himla trött så det är antagligen därför... Eller så är det på grund av tandvärken.
Får se hur tänderna "mår" imorgon, om jag ska ringa om en akuttid eller om jag ska försöka stå ut, först och främst över helgen, annars till den 20/3 då jag har tid hos tandläkaren. Får se, får se..

Jobbade fyra timmar idag, sen blev det en sväng till Ronja och därefter till mandy och så avslutade jag min rundtur hos mamma och pappa.

Kom hem vid halv åtta, kollade på alla tv-program som är värda att se (enligt mig!!) och efter det så blev det ipaden och TV3-play.. Är inne på talang för tillfället. Men ska nog bara kolla klart på det här avsnittet innan jag ska gå och lägga mig.

En hårlös Julius:)

Punkt.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback