Punkt.

Dålig uppdatering, skyller på jobbhelgen. Har börjat vid 11-12 både fredag, lördag och söndag. Och slutat vid nio, så har varit ganska slut när jag kommit hem.

Jobbar imorgon och tisdag sen är jag ledig två dagar igen, men ska inte klaga på att jag jobbar mycket. Har varit ledig länge och det visade sig när jag fick lön så nu ska jag jobba så mycket jag kan, får och orkar med så jag får en bra lön:)


Fick mina efterlängtade raggsockor igår av farmor, så nu ska jag duscha och sen klä på mig onepiecen och raggsockorna och slänga mig i soffan.

Snöar utav bara helvete, fick köra typ 50-60 km/h när jag åkte hem från jobbet för jag såg typ ingenting:/ jag vill ha sommar och det är NU!!

Punkt.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback