Sommartid

Helt slut efter en skitkul dag på jobbet,halvlugnt fram till 22 ungefär sen kom det folk hela tiden. Riktigt bra stämning. Men sen är det ju städning efter alla människor också, men det får man ta. Så skitigt som det var idag på golven och borden är nog rekord sen jag började där. Men nu är det städat och fint igen:)

Imorgon är jag ledig och har ungefär 1000 saker jag borde göra och 2000 saker som jag vill göra. Kommer antagligen sluta med "Skilda världar"-maraton på tvn ..
Men är man ledig så är man!!

Nu har jag duschat och ska gå och lägga mig så fort jag rökt färdigt.. Klockan blev ju helt plötsligt 4 istället för 3.

Godnatt 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback