Söndag

Ligger i sängen och är helt klarvaken. Har inte gjort av med någon energi alls idag. Har varit så slut efter gårdagens arbetspass så egentligen så har det väl inte funnits så mycket energi att göra av med idag heller. 

Var en sväng till mamma och pappa, pratade lite, kollade ett korsord  ( brukar fylla i det som dom inte kan, visar att jag är smartast i familjen!!) och sen tog jag ett paket köttfärs och åkte hem. 
Lagade pasta med köttfärssås har längtat länge efter det så nu har jag lyckats "dämpa" det suget i alla fall.

Fick ett ryck och torkade ur och plockade ordning i skafferiet men det är väl det enda vettiga jag gjort också.

Tänkte ta en promenad men orkade inte med det heller, kändes bättre att bara slöa bort hela dagen i soffan:)

Nu ska jag försöka sova i alla fall - God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback