Förkyld & glassplitter

Mår inge bra, huvudvärk, ont i halsen, hostar etc etc. Förkyld helt enkelt.

Mamma kom och väckte mig vid halv tolv, då skulle hon ha skjuts/sällskap till Gävle för att köpa en grill. Var hemma igen strax efter ett så var bara en snabbis.

Kom hem, låste upp dörren och så blåste den upp och alla grejer i hallen blåste ner på golvet. En ljuslykta slog i golvet och förvandlades till miljoner glasbitar. 

Så nu har jag dammsugit. Har även stoppat i en filt i tvättmaskinen som Isabel spydde på häromdagen. 
All tvätt är vikt och lagt på sin plats, diskmaskinen är i full gång och maten står i ugnen. Känner mig riktigt duktig idag.

Börjar jobba vid fyra så nu ska jag bara äta och vila så jag orkar jobba några timmar sen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback