Hjärtstopp x 2

Jobbat hela dagen idag också. Åkte en sväng till mandy och Henke efter jobbet där axa och Tobbe också var. Skulle bara in en snabbis men fastnade framför en film (baksmällan 2!!).

Kom i alla fall hem nyss efter att jag skjutsade hem axa och Tobbe. Kliver innanför dörren och telefonen börjar ringa på högsta volym i en knäpptyst lägenhet, hoppade en halvmeter. Får i alla fall tag på telefonen efter massa jonglerande och går in i köket för att mata katterna. Tänder taklampan och så exploderar den, hoppade typ 2 meter den här gången haha. Och så gick ju säkringen/proppen eller vad det heter så kylskåpet och frysen dog dom också.
Hade det inte varit pågrund av kyl och frys så hade jag bara sopat upp glaset och gått och lagt mig men nu var jag tvungen att få igång kylen och det. 

Till slut gick det i alla fall. 

Händer lite grejer fast man jobbar dygnet runt.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback