Jag ska...



 De här två ska fixas. Den undre ska målas vit och den andra har jag inte bestämt mig för om jag ska måla vit eller låta den vara som den är. 
Sen ska det planteras blommor i dem.

Får se när det ska hinnas med bara. Är ledig en dag den här veckan också och det är imorgon. 
Har hundra saker jag ska göra, har tvätt i hela badrummet och resten av lägenheten ska städas ordentligt. Uteplatsen ska oljas in osv osv. 

Men det är ju ingenting jag känner för när jag väl är ledig. 

Har påbörjat tvättningen idag i alla fall och så har jag börjat städa lite. Men det går ju inte direkt skitfort om man säger så:)

Kommentarer
Postat av: Syster

Du skulle hinna hur mykke som helst om du klev upp i någorlunda tid på morgonen o inte bara satt o väntade på att du skulle jobba😜 hehe..

Svar: Gud vad alla gnäller. Jag har snart städat klart allting. Och ja man hinner mycket... Om man vill. Men oftast så vill jag inte. Soffan lockar mycket mer än vad dammsugaren gör:)
LindaEriksson

2014-05-14 @ 13:04:58

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback