Matbilder och massa annat

Alarmet är ställt för morgondagen. Ska följa med syrran och hennes "crew" och hjälpa till att tömma ett hus i skärgården.

Känns sådär när jag ser alarmen, men roligt att göra nånting annat än att jobba. Bara det att lämna Tierps kommun är ju värsta grejen känns det som haha.

Jobbat hela dagen idag, har agerat kock bland annat. Lite roligt att göra det med ibland. 

Finns det något roligare än dessa matbilder(?). Blev i alla fall schnitzel och stekt potatis med massa färsk persilja på för min del, så gott!!

Nu ska jag fortsätta "slötitta" på Eurovision. Sen blir det sängen så jag får någon timmes sömn i alla fall:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback