Ny vecka, nya möjligheter

Igår blev det årets första bilbingo, vann inte en krona. Axa däremot vann 1200kr. Inte ett dugg irriterande, hade jag gått före henne i kön så hade pengarna varit mina haha. Men får väl säga grattis till henne ändå.


Efter det så åkte vi och handlade och sen lagade vi mat, klyftpotatis och schnitzel. Riktigt gott med hemlagad mat när man har jobbat en längre tid.


Idag har jag jobbat, jobbar alla andra dagar den här veckan också. Eller inte söndag men då har jag andra planer så fullspäckad vecka med andra ord.


Katten har varit i slagsmål eller nått för hon har ont i svansen. Den bara hänger. Hon som alltid har svansen ståendes rakt upp och spinner bara man tittar på henne. Men inte nu - stackars!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback