Torsdag

Blev inget jobb för mig idag, dom ringde så fick jag avgöra själv om jag skulle jobba eller inte. Struntade i det eftersom att jag inte mår helt hundra.

Men rastlös som jag är så tröttnade jag strax efter 18 på att ligga i soffan och glo så bestämde mig för att åka och tanka bilen och sen se vart jag hamnade. Det blev hos Ronja och Rasmus. 
Pratade en massa, åt lite tacos och tog en runda med hunden innan jag gav upp och skulle åka hem.

Så ringde jag rosa och skulle kolla hur dagen varit på jobbet, slutade med att jag satt där i två timmar och åt nötter och pratade skit med henne och Malin.

Nu är jag hemma, vattnade blommorna ute och precis när jag hällt i sista vattendroppen så började det regna. 

Blir sängen nu i alla fall. Så god natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback