Trött

Efter att ha jobbat och sprungit hela dagen igår. Så fick jag och Malin för oss att dra till Gävle och äta på Max, tvingade med oss rosa också. 
Glömde bort/hade inte tid att äta på jobbet så kändes det som en väldigt bra idé.

Kom hem runt 12 och kunde inte somna. 
Imorse ringde klockan vid 10 och jag hade Max sovit 2-3 timmar. Så är en aning trött för tillfället.

Har spenderat hela dagen i Valbo/Gävle med mamma. Hittade två tröjor/toppar, två leggings och sen var det nog inte så mycket mer. Men jag är nöjd ändå.

Nu sitter jag hos mamma och pappa i stormen och väntar på att potatisen ska koka färdigt.


Träffade på den här finingen i Valbo, tror hon fick en chock när det var jag som drog vagnen när hon vaknade haha. 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback