en snabb uppdatering

tar en paus i städningen igen, för tillfället så igger jag i sängen och ska sätta i nya sängkläder och så väntar jag på att tvättmaskinen ska bli färdig.

börjar bli hungrig men tänkte inte så långt när jag och mamma var och handlade så jag köpte ingenting som jag skulle kunna äta till middag så får väl se om jag lyckas ordna nånting ändå:)

(Egentligen så skulle jag bara prova tangentbordet jag köpte på Gekås till ipaden. Känns jättekonstigt att skriva på ett "riktigt" tangentbord. Plus att jag har blivit van med att mobilen/paddan ändrar orden om man stavar fel och ändrar automatiskt till stor bokstav där det ska vara det..)




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback