Gekås och en halv uggla

Kom hem strax före 22 igårkväll, somnade som en stock när jag la mig i sängen vid 23. 
Vaknade halv tolv idag, trodde klockan var halv två så flög upp ur sängen..

Har tillbringat dagen med/hos mandy, Henke och Isabel. Sen kom även axa och Tobbe över för lite tacos.


Åkte till mamma och pappa vid sjutiden och sa hej och nu är jag hemma sen en timme tillbaka. Har plockat, eller börjat plocka ordning på alla grejer som jag bara packade upp på köksbordet från Gekås.


Var tvungen att ge upp, då jag har sån jävla huvudvärk. Helt slut på alvedon har jag också, hade tänkt ta hos mandy men glömde bort det helt och hållet. Då såg jag att Julius mördat min uggla, antagligen så var den ivägen när han skulle gå precis, just där ugglan var.



Men nu ska jag tillbringa kvällen lugnt och städat i soffan istället och hoppas på att huvudvärken lugnar sig lite.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Lägg upp bilder på det du köpt!

Svar: Okej. Jag ska, gör det på måndag när jag har tid att knäppa kort på allt:)
LindaEriksson

2014-11-08 @ 13:24:53

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback