Nytt till vintern :)



För några veckor sedan så beställde jag en vinterjacka. Blev helt kär i den, även fast jag egentligen ville ha en grå, men den var slut i storlek så fick bli en svart.

Nu har den gråa kommit in i storlek så jag kunde inte låta bli att beställa en grå också. Bästa är att jackan från början kostade 1499kr men är nedsatt till 999kr. Och med erbjudanden och massa skit så fick jag jackan för 499kr så det känns som ett riktigt kap:)


...och då kom jag på den smarta idén att när jag ändå skulle beställa jackan så kunde jag kolla om det fanns något mera roligt. Och det gjorde det - en jacka/kappa.




Så nu har jag beställde två jackor som skulle kostat nästan 3000kr för bara ca 1100kr. 

Ja med det sagt så behöver jag ju inte frysa i vinter i alla fall haha.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback