Onsdag - lördag

Sitter i bilen påväg till Uppsala. Är egentligen inte ens vaken, är galet jäkla trött och fötterna värker. Men hade inte så mycket val då jag ska vara hos tandläkaren om en timme ungefär, förhoppningsvis för en undersökning men kanske för operation. Har inte en aning. Men det visar sig nog:)

Var på mitt livs första ishockeymatch i onsdags med Malin och rosa. Var mycket roligare än vad jag kunde tro - och Brynäs vann.


Var även på matmässa och blev bjuden på middag. Allt genom jobbet. Så hela dagen gick åt där i Gävle.

Sen har jag jobbat 10-22 både torsdag och fredag.  Så har mina senaste dagar sett ut✌️

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback