Redo men hatar snö

Sitter hemma vid köksbordet och väntar på att det är dax att åka till Tierp. Ska möta Malin, rosa och barnen för att äta. Är inte så jättehungrig men ska väl ta något litet i alla fall.

Slutade jobba vid 16, sen handlade jag och hämtade ett paket med kläder (vinterjacka bland annat.) som jag har provat och nu har jag paketerat om allting förutom en tröja som ska skickas tillbaka. Ändrade storleken på jackan så får hoppas på att den passar bättre vid nästa försök:)

Har även plockat undan utemöblerna och kastat alla ruttna blommor som stig ute. Så nu är jag mer eller mindre redo för vintern. Egentligen inte för jag hatar snö!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback