Storstädning & nackspärr

Vaknade av att nacken gjorde så jäkla ont, hade antagligen legat konstigt. Det brukar gå över under dagen men inte den här gången. Är fortfarande helt stel och får strunta i att vrida huvudet åt höger ..



Har städat hela dagen i stort sett... Och dessutom blivit färdig med det också. Så jäkla skönt. 
Har bytt gardiner i köket, bytt sängkläder och tvättat tre maskiner också. Så känner mig riktigt nöjd med dagen:)

Efteråt så åkte jag och hälsade på hos mandy, Henke och Isabel. Känns som en evighet sen sist jag träffade dom. Allting händer så fort med Isabel, träffar man inte henne på några dagar så har det hänt så mycket.. 


Finaste Isabel:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback