Torsdag

Shoppade en massa igår, två par skor, ganska vanliga "tennisskor". Lite prydnadssaker och tallrikar bland annat.

Idag jobbade jag 10-16. Var galet segt, tröttast i hela kommunen typ efter en sömnlös natt. Har bara vridit och vänt mig hela natten. Och när jag väl lyckas somna så börjar katterna dryga.

Var i alla fall iväg med Malin, rosa och barnen idag till mm och Willys. Var så himla hungrig när jag handlade. Så blev en hel del mer än planerat. Började med att jag ville ha varma mackor, övergick till potatisgratäng och sen blev det köttbullsmackor med rödbetssallad .  Har i alla fall allting hemma nu. Gratängen står i ugnen så snart får jag mat:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback