Yes

Längtar efter att få en ledig dag. På onsdag är jag lite ledig i alla fall, börjar inte jobba förrän vid 16. 
Det gör jag imorgon också men då lär jag åka in och kolla en lampa som lyser på bilen, och det ska göras vid 12.30. Kanske inte så extremt tidigt för vissa, men som jag mår nu så är det tidigt. 

Jag mår inte dåligt på något vis så, men jag är så sjukt trött i kroppen men inte i huvudet så kroppen vill sova i flera dygn (lite överdrift) men kan inte eftersom att huvudet inte vill.

Har träningsvärk i benen och det gör någon så in i helvete ont och det har jag fått efter en jobbhelg.✌️

Har haft lite tid över idag, så passade på att hälsa på farmor. Drack saft och pratade och skrattade, min farmor är bäst:)

Sen blev det middag och tårta hos mamma och pappa. Även lite korsordslösning. 

Men nu ska jag försöka sova, ska bara övertala huvudet.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback