Fortfarande

Sovit sämst inatt, känns ganska tydligt nu. Sitter i soffan under en filt och håller på att somna, men ska kolla på big brother och Paradise hotel först:)

Har blåst storm inatt (och hela dagen.) och regnat hur mycket som helst, vilket har gjort det svårt att sova. Sen underlättar det ju inte direkt att jag hostar så jag håller på att avlida var och varannan minut. Hatar att vara sjuk/förkyld.

Jobbade idag (10-16) sen åkte jag till axa och Tobbe och hängde en stund innan jag bestämde mig för att åka hem. Skulle tvätta en maskin och duscha men det var kolsvart och strömavbrott när jag kom hem😳 

Så blev en sväng till mamma och pappa, åt mackor och pratade till strömmen kom tillbaka vid 20.00 ca. Och nu sitter jag här i soffan som jag har gjort sen dess. Fryser ihjäl !!




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback