Ledig måndag

Fattar inte varför jag drar ut på att gå och lägga mig i sängen för (?) tycker ju att det är lika skönt varenda kväll/natt. Men sån är jag!! Ska försöka bättra mig, gå och lägga mig före klockan 1.00 kan jag ha som mitt första mål:)

Har haft en ledig måndag idag, helt underbart. Men... (Finns alltid ett men!) så ska jag hinna med hundra saker och jag är helt slut och sönderstressad redan klockan åtta på kvällen.

Har hunnit med att träffa mandy och Isabel. 


Plockat svamp med syster. Fanns inte så mycket svamp, men det var skönt att gå runt lite i skogen i alla fall.







Hittade på en gammal cykel också:)


Och sen stressade jag vidare, lämnade av kantarellerna hos farmor och pratade några minuter.
Efter det så hämtade jag axa och hennes mamma och så åkte vi på bilbingo. Var längesen nu, men jag vann inte ändå:/


Nu; sova - god natt!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback