Manfred är försvunnen

...och så har hela den här helgen gått också. Ledig har jag varit också för den delen. Har inte gjort så speciellt mycket. Igår spenderade jag nästan hela dagen hos Ronja, Rasmus och Junia. Och idag har jag varit hos mamma och pappa och rensat i några timmar och sen har jag varit hos mandy, Henke och Isabel.

Sen sjutiden (då jag kom hem.) så har jag gått runt halva ullfors för att leta efter Manfred som är försvunnen. Har ropat och kollat alla dörrar som jag haft möjlighet att kolla i utan framgång. Så nu vet jag inte riktigt vart jag ska leta längre. Usch, stackars liten måste vara rädd och vilsen och hungrig för den delen:/

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback