Tisdag känns som måndag

Jobbat 16-22 idag. Har varit jättelångt precis som jag trodde att det skulle vara. Så vi har storstädat i köket, det känns i armarna kan jag lova. Har även tvättat fönster då han som skulle komma och göra det verkade ha glömt bort att komma. Men två minuter efter vi var färdiga så skrev han ett sms och frågade om han kunde komma i morgon. Försent!!

Aja har jobbat varenda dag, därav den dåliga uppdateringen. I lördags var jag ledig men då var jag med jobbet på eckerö. Eller vi åkte eckerölinjen. Jag hat aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Låg mest på golvet och tyckte synd om mig själv annars så spydde jag mest. Haha lyckad resa - eller inte. 

Köpte i alla två nya Absolutflaskor till samlingen (visar dom sen..)

Imorgon är det jobb som gäller igen. Börjar vid elva sen vet jag inte alls hur länge jag jobbar men det visar sig. Är ledig på torsdag i alla fall och det ska bli galet skönt..

Ska försöka bli bättre på att uppdatera och att ta lite bilder. Men det här får duga för den här gången.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback