idag, måndag

Ledig måndag, en otroligt lång sådan då jag gick upp vid halv nio i morse.

Lämnade i alla fall bilen på lagning och sen skjutsade syrran hem mig. Hjälpte även till att montera ihop dörren med skåpet på garderoben jag köpte förra veckan. Blev riktigt bra i alla fall, ska bara fixa "knoppen" så man kan öppna skåpet med.

Efter så körde jag mamma till Tierp för att hon skulle handla och avslutade med en fika hos familjen Sturesson.

Hämtade bilen och åkte till Mandy. Och vi åkte vidare för att Isabel skulle få bada lite.

När jag kom hem var jag galet trött så lagade mat och tittade på tv innan jag begav mig till jobbet för personalmöte, men mötet blev inställt och jag fick hoppa in och jobba en timme istället. Galet mycket folk!!

Men nu ska jag sova innan jag dör av trötthet.

Lägger upp alla bilder från senaste tiden i ett annat inlägg. 




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback