Manfred

Fortfarande sämst på uppdatering av den här bloggen, men det kommer nog fortsätta så ett tag till. Har inget vettigt att skriva om, händer inte så värst mycket roligt.

Men i alla fall idag var jag med Mandy, Henke och Isabel till Skansen (det var roligt, roligt att komma iväg hemifrån om det så bara var för några timmar.). Gick i alla fall runt där i några timmar och sen åkte vi hem, jag hämtade mamma för den traditionsenliga handlingen som görs varje vecka, och sen åkte jag tillbaka till Mandy och Henke för att äta mat - grillat. 
Var väldigt länge sen jag åt grillat så det var väldigt uppskattat från min sida.

Kom hem vid nio och pratade med lite olika människor i telefon och sen duschade jag och resten av kvällen har spenderats i soffan.

Skulle gå och lägga mig för en halvtimme sen och då får Manfred något ryck, kanske ska meddela innan att han hoppar på tre ben för att något har hänt hans tass plus att den är svullen. Men jag får inte tag i veterinären och i och med att han inte verkar ha ont när man klämmer och han "gasar" på som sitt vanliga jag så väntar jag till på måndag med att fortsätta nöta med att ringa veterinären. 

Men i alla fall, han sprang runt som en galning som vanligt, sladdade så han ramlade omkull och sen helt plötsligt så anfaller han en av blommorna i fönstret en ganska stor Palm som är typ en halvmeter hög och river ner den i soffan/bakom soffan så det blir blomjord överallt. Och då menar jag verkligen överallt för han blev samtidigt rädd och fick med sig massa jord ut i köket när han skulle springa och gömma sig. Och tror inte det är så uppskattat om jag börjar dammsuga nu då jag antar att resten av huset sover. 

Så får vara jord på golvet till i morgon för nu ska jag också sova. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback