Allt på en gång

Sämst på att blogga jag vet. Men är mest jobb hela tiden och när jag är ledig så är jag bara stressad för att jag ska hinna med så mycket som möjligt.

Har i alla fall varit ledig måndag och tisdag. Igår (måndag) så hälsade jag på Ronja en stund, pratade en massa. Var så länge sen det bara var hon och jag så det var välbehövliga timmar:) 
Sen efter det blev det en sväng till Uppsala med Malin, båda två var sugna att kolla på fullerö. Men när vi väl var där så fanns det ingenting som föll oss i smaken istället så var vi först till rusta och sen en snabbis till Gränby innan vi åkte hem. Hittade presenter till syster som fyllde år på alla hjärtans dag, i lördags (bättre sent än aldrig med presentinköpet!!) och så köpte jag även en present till Ronjas och Rasmus bebis som skulle ha kommit i söndags men som verkar bli lite försenad:)

Idag har jag hjälpt mamma att rensa lite och så har jag bakat morotskaka som jag bjöd Sturessons och Zetterströms på. Efter så blev det middag med Malin på jobbet:)







Jag har varit snäll, så jag har fått blonmor av tre snälla människor i veckan/helgen :):)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback