Arbete, arbete & gorgonzola

Händer inte så värst mycket för mig för tillfället. Jobbat 10-12 timmar både fredag, lördag och söndag. Så i stort sett så har jag vaknat på morgonen, åkt till jobbet, åkt hem och lagt mig i sängen direkt och så lika dagen efter..... Men imorgon, då är jag ledig. Och som jag ska vara ledig, ska inte göra nånting alls som man borde göra.

Nu tänkte jag starta ett desperate housewives-maraton i alla fall. Börjar på säsong 1.

Lägger ut den enda bilden jag tagit i helgen och det var på gårdagens middag som Malin bjöd på, på jobbet alltså:)

Schnitzel med klyftpotatis, gorgonzolasås och gurka. Sjukt gott, speciellt såsen som jag ätit dagligen i en vecka nästan haha.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback