Tankar och funderingar

Tänkte på en sak i söndagskväll när jag gick och la mig i sängen; nu när jag jobbar som jag gör, (alldeles för..) mycket och varenda helg. Så är det så himla skönt när det är söndagkväll och det är måndag dagen efter och jag har sovmorgon hur länge jag vill. Ibland är jag ledig måndagar annars börjar jag jobba klockan 16 och då är jag vaken i vilket fall som helst. Jag är alltså helt tvärtemot alla andra.

Äsch.. Har jobbat 16-22 idag i alla fall, rullade på med folk men jag var mest seg och gäspade kändes det som. Orkade inte ta tag i något ordentligt. Känns som att jag aldrig blir ordentligt utvilad:/

Kollade klart på skilda världar innan jobbet, så nu har jag kollat igenom alla 15 boxar (500 avsnitt.) och vette tusan vad man ska göra istället - skaffa sig ett liv kanske??!

Imorgon ska jag till veterinären med Julius, tandvård och pälsvård. Kör på samma sak en gång om året och nu är det dax, stackars liten. Men det behövs ..

Nu ... God natt 




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback