En dag i staden Uppsala

Har som sagt spenderat hela dagen i Uppsala med Malin. Är helt slut. Men hinner vila några timmar i alla fall:) börjar inte jobba förrän vid 16 i morgon.

Har bland annat köpt ett nytt badrumsskåp, monterat ihop det och skruvat ner det gamla sen tog det stopp. Så ska "lura" hit någon som kan hjälpa mig nån dag framöver:)

Har även provat den så omtalade "semmelwrapen" som inte alls var så jävla god som alla verkar tycka. Jag som älskar semlor, får helt enkelt hålla mig till dom traditionella, gamla semlorna. 


Fick även med mig ett par nya skor hem. Eller egentligen så blev det två par. Hittade även ett par "gympadojor" som jag köpte mest på grund av färgen. Haha fast dom var sköna också. Men dom får ni se nån annan gång. 

Nu ska jag kolla film. Sen blir det sängen:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback