En lördag

Usch, jag är så jävla trött så jag håller på att somna stående. Men ska snart lägga mig i sängen. Har jobbat 6 dagar den här veckan eller ja, det blir sex dagar med i morgon. Och passen är långa. Mina ben håller på att ta död på mig, eller fötterna rättare sagt. Så länge man går/springer (som det ofta känns som att jag gör på jobbet!!) så känns det inte så mycket men stannar man upp så värker det.

Är ledig på måndag och då ska jag först sova lääänge och efter det så ska jag till Uppsala med Malin. Så vilar väl inte benen/fötterna så mycket då heller kanske men jag får ju göra och se något annat än jobbet i alla fall:)

Nej nu ska jag sova, klockan ringer 10.00 och sen är det jobb som gäller fram till 21..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback