Lilla Liia

Har jobbat varje dag sen i torsdags så har inte hänt så värst mycket. Eller jo, jag blev moster i söndags åt världens finaste bebis - Liia. Helt förälskad. 

Men annars så.. Ja, jobbar jag. Hängde en stund med mandy, Heidi och Isabel igår innan jobbet kallade. Och idag så var jag och handlade med mamma innan jobbet.  Hon ville köpa present till Liia så det gjorde vi, och så fixade vi lite andra ärenden som behövdes fixas.

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på reprisen av Titanic. Dom visar repris pga att det inte gick att få text häromdagen.  Så tänkte kolla en stund till innan det är dax för sängen.


Kommentarer
Postat av: Elinor

❤️❤️

2015-07-22 @ 13:04:09
Postat av: Elinor

❤️❤️

2015-07-22 @ 13:04:15

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback