Lockdow

Har jobbat sista dagen för den här veckan. Timmarna har gått sjukt sakta och jag har varit jätteseg och haft huvudvärk i stort sett hela dagen. Men tillslut så var klockan 22.30 och jag var färdig för dagen.

Innan jobbet började så var jag och hälsade på Ellinor, Angelica och Liia, men Liia var mest som bebisar är, så hon åt och sen sov hon. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men.. Haha.

Kom hem vid tolv och började kolla på nya Johan Falk och med några avbrott så blev jag precis klar. Och nu längtar jag på att nästa ska komma.

Men kanske ska tänka på refrängen och gå och lägga mig - är ju en dag i morrn å.




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback