Semester

Seriöst, jag blir galen. Nu hade jag bestämt mig för att äntligen ta tag i det här med bloggskrivande, och när jag hade skrivit i tio minuter så råkar jag radera hela. Blir galen!!!

Men ska ge det en chans till. Jag har ny telefon (eller den är några veckor gammal) och jag fattar ingenting och tar mig inte tid till att lära mig den heller och det är en av anledningarna till att bloggen har fått lida. Men har heller inte haft ork eller lust att skriva..

Har i alla fall varit ledig sen i fredags, börjar jobba igen på torsdag så har fått en liten minisemester i år också:)

Har varit fullt sysselsatt hela tiden, i fredags så städade jag hela lägenheten och tvättade kläder.
I lördags så kom Ronja, Rasmus, junia, Mandy, Henke, Isabel, Camilla och Kenneth över på grillkväll och för att fira att jag blir gammal och fyller 27 år (!) i morgon. Blev en väldigt trevlig kväll, med massa prat om gamla minnen, spel och massa mat. 
I söndags så kom släkten över för firande, blev tårta och massa kakor, och presenter. Ett lugnt och skönt firande men jag är så nöjd med allting.

Igår så hängde jag mest hos mamma och pappa (man behöver ju göra det med ibland, haha) . Avslutade dagen med att mamma bjöd på köttbullar och potatis, så himla gott. ÄLSKAR KÖTTBULLAR:) då kom även syrran och Elinot förbi. Blev även jordgubbar och glass till efterrätt.

Idag har jag spenderat hela dagen hos Axa och Tobbe. Ronja, Rasmus, Junia, Mandy, Henke och Isabel har också varit där. Älskar spontana dagar som den här. När alla träffas.

Kom i alla fall hem för typ en timme sen. Var förbi syrran en sväng innan jag åkte hem och tog en cigg och pratade lite:)

(Bilder kommer i ett annat inlägg då jag skriver från ipaden nu!!)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback